Tere tulemast Pesamuna e-poodi!
Tellimuse tühistamine. Lepingust taganemise õigus VÕS §56.
Tarbijal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust.
Kõikidele netipoest www.9kuud.ee ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva vastavalt EV Võlaõigusseaduse § 49, l.1. Lepingust taganemiseks peab Tarbija tegema Ettevõtjale vastavasisulise avalduse e-maili teel info@9kuud.ee või helistama +372 55 523 260 (E-R 10.00-17.00) ning seejärel tagastama tellitud kauba originaalpakendis koos ostuarvega. Tagastatav toode peab olema kasutamata. Tarbija peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba kättesaamise päevaks loetakse kauba kättesaamise päeva SmartPOST pakiautomaadist, ELS kullerilt või postkontorist). Kauba tagastuse viis ja koht lepitakse kokku meili- või telefoni teel. Et klientidel oleks mugav kõike toiminguid teostada, kasutame kauba tagastuseks SmartPOSTI ja Eesti Posti teenuseid. Tellija/ostja peab tasuma tagastamiskulusid kuni 10€, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellimusele. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt Tarbija tasus kauba eest. Ettevõtja tagastab raha Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Võlaõigusseaduse § 49, l.4). Tarbijale ei kuulu tagastamisele saatmiskulud lepingust taganemisel. Ettevõtja võib raha tagastamisest keelduda seni, kuni Tarbija on asja tagastanud või esiatnud tõendi, et on asja tagasi saatnud.
TAGANEMISÕIGUST EI KOHALDATA VÕS §53 lg4
* Asjad, mis on valmistatud arvestades Tarbija isiklikke vajadusi.
* Asjad, mis on valmistatud Tarbija esitatud tingimuste kohaselt.
* Asjadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (hügieenilistel põhjustel). Näiteks pakendist välja võetud pesu, kosmeetika.
* Igasugune ülaltoodud tingimus, mis raskendab Tarbijal taganemisõiguse kasutamist võrreldes Võlaõigusseaduses sätestatuga, on tühine.
Tagastada ei saa tooteid, mis on SOODUSHINNAGA!
Ettevõtja ei vastuta kauba loomuliku kulumise ning puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, ebaõige hooldamise või rikkumise tõttu.
Internetipood 9Kuud.ee loodab garanteerida oma klientidele rahulolu meil müüdavate toodetega. Kui Sa pole siiski rahul oma ostuga, palun anna sellest meile kindlasti teada. Me teeme endast kõik oleneva, et tulla vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele, et Sinu ostukogemus meie e-poes oleks kindlasti meeldiv!