Võtke ühendust
+372 55 523 260
0Toode(t)

Ostukorvis pole tooteid.

Product was successfully added to your shopping cart.

Tellimistingimused

Kuidas registreeruda?

Täida registreerimisvormil tärnidega märgitud väljad ning oledki täieõiguslik kasutaja või logi sisse külalisena.

Privaatsus.

Kõik netipoes 9kuud.ee ostude sooritamise käigus sisestatud kliendi isikuandmed on konfidentsiaalsed ning ei kuulu avaldamisele kolmandale osapoolele. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma isikuandmete kustutamist andmebaasist. Kuna andmesidekanal pankadega on krüpteeritud, tagab see ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kasutaja isikliku konto infot kaitseb ainult Kasutajale teadaolev salasõna. Teatud juhtudel, kui Kasutaja ja serveri vahel liikuv info vajab erilist kaitset, kasutame info vahendamisel turvalisuse tagamiseks üldtunnustatud SSL-krüpteerimist.

Kuidas osta internetipoest?

9kuud.ee netipoest ostes jälgige hoolikalt suurustabeleid! Vajadusel saate nõu küsida ning leiame Teile sobiva suuruse.

* Valige tootekataloogist sobiv toode.* Määrake kogus * Valige Minu ostukorv * Kontrollige tellitavad tooted ning vajutage "Ostu Vormistama".

Meie e-poes on võimalik tasuda registreerunud kasutajana ja külalisena.

* Täitke nõutud väljad, valige adressaat ning vajutage- Edasi. * Valige kohaletoimetamise viis ning maksumus. * Valige sobiv pangalink ja vajutage- Edasi

 

E-poes on võimalik tasuda järgnevatel viisidel: Swedbank’i ja SEB- pangalingi kaudu, Paypal makse ning arve alusel.

* Kontrollige tellimus üle ning seejärel vajutage "esita tellimus" * Teid suunatakse eelnevalt valitud internetipanka või saadetakse teile e-mailile kinnitus koos a/a numbriga. NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule: "Tagasi kaupmehe juurde!" * Peale makse kinnitamist saate e-kirja tellimuse vastuvõtmise kohta. * Peale raha laekumist komplekteerime Teie tellimuse ning teavitame Teid tellimuse täitmisest e-kirja teel.

Toote ostukorvi lisamine ei kohusta ostma. Ostukorvis saate tooteid kustutada ja lisada ning muuta koguseid. Kui klient tellib kauba ning toode on tegelikult laost otsas, võetakse kliendiga esimesel võimalusel ühendust. Kokkuleppel kas tühistatakse tellimus või asendatakse sarnasega. Kui tellimus tühistatakse peale raha laekumist kauba saadavuse lõppemise tõttu, tagastatakse kliendile raha.

* Toodete tarneaeg on 1-3 tööpäeva.

* Tellimust hakatakse täitma pärast selle eest tasumist. Tellimuse täitmise tähtaja arvestus algab maksmisele järgnevast tööpäevast.

Tellimuse tühistamine. Lepingust taganemise õigus VÕS §56.

Tarbijal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust.

Kõikidele netipoest www.9kuud.ee ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva vastavalt EV Võlaõigusseaduse § 49, l.1. Lepingust taganemiseks peab Tarbija tegema Ettevõtjale vastavasisulise avalduse e-maili teel info@9kuud.ee või helistama +372 55 523 260 (E-R 11.00-18.00) ning seejärel tagastama tellitud kauba originaalpakendis koos ostuarvega. Tagastatav toode peab olema kasutamata. Tarbija peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba kättesaamise päevaks loetakse kauba kättesaamise päeva SmartPOST pakiautomaadist, ELS kullerilt või postkontorist). Kauba tagastuse viis ja koht lepitakse kokku meili- või telefoni teel. Et klientidel oleks mugav kõike toiminguid teostada, kasutame kauba tagastuseks SmartPOSTI ja Eesti Posti teenuseid. Tellija/ostja peab tasuma tagastamiskulusid kuni 10€, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellimusele. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt Tarbija tasus kauba eest. Ettevõtja tagastab raha Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Võlaõigusseaduse § 49, l.4). Tarbijale ei kuulu tagastamisele saatmiskulud lepingust taganemisel. Ettevõtja võib raha tagastamisest keelduda seni, kuni Tarbija on asja tagastanud või esiatnud tõendi, et on asja tagasi saatnud.

TAGANEMISÕIGUST EI KOHALDATA  VÕS § 53 lg4

* Asjad, mis on valmistatud arvestades Tarbija isiklikke vajadusi.

* Asjad, mis on valmistatud Tarbija esitatud tingimuste kohaselt.

* Asjadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (hügieenilistel põhjustel). Näiteks pakendist välja võetud pesu, kosmeetika.

* Igasugune ülaltoodud tingimus, mis raskendab Tarbijal taganemisõiguse kasutamist võrreldes Võlaõigusseaduses sätestatuga, on tühine.

Tagastada ei saa tooteid, mis on SOODUSHINNAGA!

Ettevõtja ei vastuta kauba loomuliku kulumise ning puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, ebaõige hooldamise või rikkumise tõttu.

Internetipood 9kuud.ee loodab garanteerida oma klientidele rahulolu meil müüdavate toodetega. Kui Sa pole siiski rahul oma ostuga, palun anna sellest meile kindlasti teada. Me teeme endast kõik oleneva, et tulla vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele, et Sinu kogemus meie e-poes oleks kindlasti meeldiv!

Tellisid vale numbri? Ära muretse. Vahetame Sinu toote uue sobiva numbri vastu välja, kui sobiv number samal tootel olemas on. Kui mitte, pakume Sulle sobiva numbri kindlasti mõnede asendustoodete hulgast. Ümbervahetamise puhul uut postitasu Ostjale EI LISANDU!

Ole hoolas suuruste valimisel ja leia meie suuruste tabelitest endale sobiv suurus.

Pildid meie internetipoes on illustratiivse tähendusega.

Toode saatke meile tagasi peale kinnitust toote tagastamiseks. Tellimuse tühistamise soovi korral saatke meile vastavasisuline e-mail: info@9kuud.ee või helistage tel. +372 55 523 260.

Rahvusvahelistele saadetistele lisandub postikulu vastavalt OMNIVA hinnakirjale. Samuti on meil võimalik tasuda PayPal-maksega.

Kõik hinnad on koos käibemaksuga 20%. Tellimuse maksumusele lisandub saatekulu.